Ekstraordinær generalforsamling

Da bestyrelsesmedlem Bianca Sauer desværre er nødt til at træde ud af bestyrelsen af personlige årsager, og ingen af vores suppleanter har mulighed for at træde ind på nuværende tidspunkt, har vi i bestyrelsen valgt at indkalde til en ekstraordinær generalforsamling, så vi kan vælge et nyt bestyrelsesmedlem og to nye suppleanter. Ved samme lejlighed ønsker vi at fremlægge et opdateret budget for 2020.

Dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Valg af nyt bestyrelsesmedlem: Bianca Sauer ønsker at træde ud af bestyrelsen
3. Valg af nye suppleanter: Mirela Musinovic og Lisbet Geertsen ønsker at fratræde som suppleanter
4. Fremlæggelse af opdateret budget for 2020
5. Evt.

Medlemmer af Engelsklærerforeningen for Gymnasiet og HF, der ønsker at stille op til valget som enten bestyrelsesmedlem eller suppleant skal henvende sig til formand Bodil Aase Frandsen Schmidt på baf@egonline.dk senest d. 20. april, 2020.

Bodil Aase Frandsen Schmidt
Engelsklærerforeningen for Gymnasiet og HF