Førstehjælpskursus

NB: Bindende tilmelding. Betaling på 100 kr/person. Max 1 person pr medlemsskab, dog 2 ved familiemedlemskab.

Det er lykkedes Kajakafdelingen at stable et førstehjælpskursus på benene i oktober. 15 pladser udbydes til hele SKB.

Det er det "store" kursus inkl. vandredning (8 timer), og det foregår igennem Københavns Idrætsråd v/ KAI Sport.

Kurset kan desværre ikke afholdes vores egne lokaler, da vi ligger uden for Hovedstaden, men afholdes på Herlev Byskole søndag den 24. oktober kl. 10.

Max 1 person pr medlemsskab, dog 2 ved familiemedlemskab.

Bindende tilmelding her på siden og betaling af 100 kr. pr person ved overførsel til bank konto 5471 7023024 eller på Mobilepay 60093. Husk at skrive samme navn på betalingen som på tilmeldingen.

Tilmelding / Tilmeldingfrist 22-10-2021 kl. 10:00

Tak! Din besked er afsendt..
Din besked blev ikke afsendt. Brug venligst kontaktinformationer ovenfor. Beklager ulejligheden!